ayseak_0342 Kızlarrrr 40+6 olduk bugün hala gelmiyor bebeğim böyle olan var mı bi belirti de yok umudumu kestim iyice artik Suni sanciyla olucam galiba kendi gelmezse Suni sancı verecekler 😟
DevriminAnnesi ayseak_0342 40+5 olucam yarın benim de belirtim yok yalancı sancılar hariç.. sabah yatış verildi suniyle doğum olucak 🥹🤷🏻♀️
KeremikoBayky ayseak_0342 hurma ye ananas ye merdiven çık çift çift çapraz adım squat yap çömel bezle bütün evin yerini sil ilişkine gir duşunu al otur bekle canım gelir
Evremmmerve ayseak_0342 bende 39+5im tansiyon yüksek çıkıyor doktor beklemek istemiyor.yarin ya suni sancı ya sezeryan diye seçenek sundu açıkçası çok kararsızım hiç sancım yok çünkü
girl_boy_annesi ayseak_0342 benim 2. Doğumum 40+6 olduk hiç açılma yok yarın inşallah yatışım yapılacak suni ile deneyeceğiz benim ilki de suni ile olmuştu 🥺
DevriminAnnesi ayseak_0342 parmak ucu kadar açılma yumuşama vs yok.. sabah fitille açılma olsun diye uğraşacaklar olmazsa suni verecekler.. ama suan kasılmalarım var süre tutuyorum belki suniye gerek kalmazsa gerçek sancıysa 🥹🤲🏻
ayseak_0342 KeremikoBayky hurma yiyorum iki gündür merdivende çıktım yürüdüm geldim bakalm sizin öyle mi gelmişti
girl_boy_annesi ayseak_0342 çok kolay geçti 2. Benim inşallah sizin de böyle güzel geçer 12 de taktılar 2.5 da doğdu oğlum 6-7 tane dikişim var sadece o biraz sızlıyor
girl_boy_annesi Annekusumm 2 gün önce bakılmıştı 0 açıklıktı bende işe yaramıyor diye yürüyüşü bıraktım bu sabah yatışım yapılacaktı geldim 3 cm açık dedi sonra suni takıldı sancım düzensiz olduğu için hızlı ilerledi çok şükür tek sıkıntı ilk çocuğum da dikiş yoktu bunda oldu 🥺