Merhaba arkadaşlar kanım düşük çıktı doktor kan ilacı verdi ampul olarak damardan alınması gerektiğini söyledi bugün ikinci günüm 5 adet verdi ama çok halsiz ve eklem ağrılarım oluyor siz de öyle oldu mu ilk defa kullandım bu şekilde kullananlar yardımcı olursa sevinirim teşekkürler şimdiden 🥰