Mine16 ben 2 yıl önce r wpilasyon makinesi aldım, yok ise yaramıyor dendi ağda yapasıya bunu yaparım her ay dedim. evde epilasyon makinesiyle yaptım..ilk aylar ayda 2 kere yaptım 4 kereden sonra ayda bir e düştü azaldı azaldı 3 aya bir jilet geçip yapsam yeterli oluyor artık. Kol altlarım tamamen bitti zaten 6 ayda bir tutuyorum epişasyon cihazını nolur nolmaz. batıklar falan bitti. Hamilelikte alt kısmı jilet geçmem yeterli o kadar az ve yumuşak ki artık tertemiz oluyor. Evde Ağdayla başka şeyle uğraşana kadar alın bir makine tertemiz olun. Hayatt verdiğim en doğru kararlardan biriydi. Makinem remington. Cok koyu renkli kıllı bir insan değilim ama koyu renk tüylerde daha iti sonuç veriyormuş. Bende bile işe yaradıysa herkeste yarar