(37+2) Bugün 3.gün olucak 10 dk da bi karnim sertleşiyor ama herhangi bir ağrı yok. Arada duruyor kisa bir süreliğine sonra tekrar devam ediyor. Bir düzene de girmiyor doğum sancisu diyebilmek için ama kesmiyorda. Ilk gebeligimde bunu yaşamamıştım bu acaba gerçek sanci olabilir mi beklemelimiyim yoksa hastaneye gitmelimiyim ?