4 ve 10 aralıkta ilişki yaşadım (6 aralıkta ella kullanmıştım korunmadıpımız için)
12 aralıkta kahverengi lekelenmem oldu
12/16 aralık arasında 2 gün regl oldum (normalde 4 gün olurum)
20 aralıkta tekrar kahverengi lekelenmem oldu
Kasım ayında da 27 kasımda regl olmustum
21 aralıkta test yaptım negatifti
Tekrar test yapmalı mıyım gebelik ihtimalim var mı sizce bu ara kanamalar beni çok düşündürüyor lütfen bisi söyler misiniz