Nurdrmz_24 hiçbir belirtim yoktu aslında adet günümü bekliyorduö. Normalde adetten 2 gün önce vücudumda keyifsizlik ağrılarım başlar. Başlamadı gayet iyi hissediyordum. Sonra 3 gün gecikti içime kuşku düştü test yaptım. Biz hiç olasılık vermemiştik ama Rabbim nasip etti. Eşimde bende şok olduk. Sonrasında işte haftası geriden geliyodu. Bu diğer bebeğim gibi değilsürekli ultrasonda doğum tarihi değişiyo anlamadım niye öyle oluyo geç döllenmeye bağlıyorum. Sonra zaten bebeği gördük kalp atışını gördük derken bulantılarım başladı halada devam ediyo. Birde kasık ağrım oluyo önceki sezaryen yerim ağrıyor o kadar.