Kızlar merhaba, otururken tam sırtımdan bir ağrı girdi ve resmen tüm bel bölgeme karnıma yayıldı, birkaç dakika sonra ayağa kalktığımda karnım semsertti, bunda bir tuhaflık olduğunu anladım ve tekrar olacak mı diye düşündüm. Regl ağrısı kadar hafif giren bir ağrı değildi, tuhaf bir şeydi. Ayağa kalktığımda ve ayakta olduğum sürelerde ( 1-2 dakika) karnım hala sertti. Neyse sonra büyük tuvaletim gelir gibi oldu ve gittim, gerçekten de tuvaletim varmış.
Tuvaletimi yaptıktan sonra çöktüm gibi bir şey oldu, bir anda aşırı sıcakladım, ateş bastı.. ateşim çıktığını sandım ama her şey normaldi. Üstümü çıkardım ve o şekilde uzandım. Belim çok az bir süre daha ağrımaya devam etti. Bu arada hafif hafif midem de bulandı. O şekilde uzanırken bu sefer üşüme geldi, üstümü giydim ve bi 20 dakika uyuyakalmışım koltukta.
Şu anda da çok rahat değilim, böyle mide bulantısı gibi bir şeyim var sanki, çok da halsizlik çöktü. Bebişin hareketleri iyi ama yukarıda yazdıklarımı yaşarken pek hareket etmiyordu. Bu tip bir şeyi yaşayıp hastaneye giden var mı hiç? Belim de öyle çok rahat değil o tip bir sancı girmiyor ama bir tuhafım işte..