fatma1993 Kızlar merhaba devlet Hastanesi’ne hamilelik kontrolüne gdiicem 2 buçuk yaşında kızım var onu da götürsem sorun olur mu doktora bırakamam kimseye
Bir_tirtilannesi fatma1993 çoğu kişi getiriyor yanında canım çocuğunu içeriye alıyor doktorda haliyle götürebilirsin bence minik kız kardeşini görür hem 🥰🌸
Halimbey fatma1993 benim oğlum 17 aylık şu an 27 haftalık hamileyim ben hep götürüyorum zaten oğlumun da doktoru oydu daha hiç demedi niye getirdin falan diye