Ilk kez gittiğimde benimde şişmiş ve 2 gün yuruyememistim ve kabuk atmıştı. Sonraki 2-3 seferde de aynı şey olmuştu. Bepanthol pişik kremi veya onarıcı bakım kremi surerseniz geçer veya nemlendirici herhangi bir krem. İç çamaşırı giymeyin evde . Cok normal, bebeğinize de birsey olmaz . Bir kaç sefer daha gittiğinizde deriniz alışır. Cildiniz biraz hassas sanırım. Gecmis olsun