yyssmmnn canım bende ordan alcaktım birincisi ödemenin hepsini almaları çok saçma neymiş o şekilde çalışıyolarmış kendilerini garantiliyolar bizim garantimiz yok ayrıca 3.600 ona verceğime 4.000 e mdf lake boya bebek odası aldım bi sepet besık yok eşim istanbula iş için gittiğinde bakmış dolabın içi suntalam ya çok dandik duruyo dedi hiç begenmemiş kalitesini o yüzden almamıstık