Elizzada Kızlar saçımı düzleştirirken düzleştiricim ortadan ikiye ayrıldı şaka gibi 😢saçlarım kalın bu arada 230 dereceli olsa daha iyi olur ?
yanlisanlamaama Elizzada remington keratin protect öneririm. Görümcem kullanıyordu acayip iyi düzleştiriyor bende aldım çok memnunum
Sellmaseellma Elizzada philips 7000 öneririm saçı yakmıyor derecesi ayarlanabiliyor remington hızlı düzleştiriyor saçı yakıyor philips bi tık daha yavaş düzleştiriyo ama saçların sağlıklı kalıyor
2melekannesi___ Elizzada canım sıcak hava üflemeli çıkmış taraklı olanlarda var iyi bi marka al fön gibi ayni
Sarahlg Remington’dan şaşma derim yıllardır keratin olan serisinden kullanıyorum aşırı memnunum 5 dk da bütün saç dümdüz 👌
Papatyaa_01 Elizzada https://ty.gl/c8ey22aojv ben bunu kullanıyorum, 2015de kullanmaya başladım 2022 ocağa kadar sonra bozuldu tekrar bunu aldım, ben aldığımda daha uygundu fiyatı şimdi biraz pahalanmış ama çok memnunum kabartmıyo hemen düzleştiriyo saçlarım kalın telli hafif dalgalı
Bernnnaaaa Elizzada remington keratinli düzleştiricisini şiddetle tavsiye ederim hemen de düzleştiriyor ve saçı yakmıyor