Kızlar merhaba ilk bebeğim dört gündür canım çok sıkkın😢33. Haftamda tansiyon sorunu çıktı normalde de tansiyonum yüksektir hiç 9-5 olmaz mesela.. Bu aralar 15-8 gibi çıkıyor, idrarda protein çıkmadı doktorum tansiyonlarınızı takip edin böyle yüksek giderse 24 saatlik idrar alırız, ağrınız olursa ya da su gelirse haberim olsun doğuma almak zorunda kalırım dedi kasık ağrım var şu an ama bu haftalarda normal sanırım bebeğim hareketli 😔 ne önerirsiniz yememe dikkat etsem faydası olur mu birde ilaç vermedi alfamed diye bir ilaç okudum bu haftadan sonrs faydası mı olmuyor acaba başına gelen biri tecrübesini paylaşabilir mi🙏🏻😔