Babyy07 Pinar4 yarın gorucez insallah 30+6 olarak Çok sırt ağrısı cekiyorum ve kasilmalardan surekli yatiyorum sizin nasıl geçiyor
RehoGelin Pinar4 31e girdik bugün ikizlerle kontrolümüz vardı nstye girdik biraz erken gibi geldi ama. Boyumuzu net göremedi doktor kiloları 1800 biri 1900 biri dedi 2 hafta önce 1500dü ikisi de iyi almışlar mı sizce?
Pinar4 RehoGelin ikiz oldukları için belki erken nst yapmıştır ama bakma çokta erken değil genelde 32-33 de bakıyorlar sen bide ikizsin. Kilolarda maşallah bence güzel ya bu haftadan sonra iyice alırlar
Mervekara5 29+1 de 1500 gr dedi boy söylemedi doktorumuz 🥹 benim de bel ağrılarım arttı uzun süreli oturamıyorum falan bazen kaşık ağrım oluyor alt karnımda ağrı oluyor genel olarak ağrılar arttı 🥹
Halimbey Pinar4 sali gunu görüş günümüz 28+2 olacağım kontrolde bakalım ne kadar olmuş en son muayenede 1 kiloydu
lionmom Pinar4 öncesinde çok zayıftım diyip kendimi avutuyorum iki kişilik değil üç kişilik yedim kabul ediyorum 🙈😂😂