Ilya8989 Ben 4 aylik hamileyim doktorum cok tehlikeli oldugunu soyledi, kimlerin bilgisi varsa yardimci olsun
uleZeynep Ilya8989 30. Haftadan sonra yukarı çıkıyor genelde plesanta. Ama bu dönemde dikkat etmen gerekiyor. Yorulmaması,ağır kaldırmayan, ilişkiye girmemen gibi.. doktorun bilgilendirmiştir zaten.
Azrazerin Ilya8989 11. Haftada bana bu teşhid kondu şiddetli kanama yaşadım 4 haftadır evde uzanıyorum hiç birşey yapmıyorum bir banyo bir yemek dışında kalkmıyorım kanamalarım kesildi çok şükür 13. Haftalıkken gittiğimde hala plasenta rahim ağzındaydı çıkmasını bekliycez progedtan kullanıyorum bu süreçte 3 kezde pruloton iğne yaptık kanı kesmek için
Azrazerin Ilya8989 ilişki yasak ağır kaldırmak yasak hatta hiçbirşet kaldırmayacaksın dedi birini tut işini görsün dedi doktorum yardımcı tuttuk çünkü 2 çocuğum var ayağa kalkmamam imkansızdı öyle böyle 4 haftayı tamamladık haftaya perşembe kontolüm var tekrar görecez bakalım Son durum neymiş
Dyg34 Ilya8989 onun 3 çesiti var sizinki tehlikeli boyuttaysa çok dikkat edin benimde plazantam asagıda 26.haftadayım daha yukarı çıkmaz dedi önemli olan bebekler sağlıklı gelsin sen söyleneni yap sitres yapma gerisi allahtan geçmiş olsun
Ilya8989 Allah hepimizin yardimcisi olsun cok zor bir donem ben hastanede yatiriyolar(Karnimin alt kismi siskin ve cok berk
Azrazerin Nuraydiyebiri daha olmadı o kadar korku telaştan sonra tam haftamızı doldurduk yarın suni sancı alıp doğuracam inş😅gelmeye niyeti yok ama suyumuz geliyor azar azar