Deletedmom_27 agir seyler mi yiyorsun acaba bende agir veya fazla yiyince oyle oluyor hafif ve tika basa doldurmadan midemi yiyince tuy gibi hafif oluyrum aksine bas agrisi sariyor
mysweetbabyy Deletedmom_27 ya mesela firinda somon yedim üstüne meyve yedim basim agriyor mesela ama öğlen 1 de çorba icmistim sadece onun üstüne yemi yedim
mysweetbabyy Ahuum tansiyon normal şeker de olduğunu düşünmüyorum ama açlık tokluk baktircsm önümüzdeki hafta kolesterol yüksek çıktı biraz ondan mı bilmiyorum
Deletedmom_27 mysweetbabyy son 7 aydir ben ne yesem midem bulaniyor gercekten kafayi yicem artik guzel olan yemekten bile tiksiniyorum yemegim bitince psikologa gidiem sanirim cozemedim ben bu isi