Merhaba 32 haftalık gebeyim. Bende fazlaca iltihaplanma var vajinamda. Doktor ilaç verdi kullandım geçmedi azalmıyor da bu. Doktor dedi eğer bu akıntın durmazsa erken doğum olur tetikler dedi. Ve durmuyor benim akıntım çok fazlaca geliyor Böyle bir durum yaşayan oldu mu. 🥺🥺🥺🥺