senaaltinsoy1 3MelekAnnesiiii inşallah vardır canim bende 2 düşük yaptım şuan 5 haftalık hamileyim yine
Fts-fts11 3MelekAnnesiiii bence de hamilesin çünkü bende de öle oldu hatta yok ya sancım var regl olacağım dedim sonra bir hafta daha bekledim kan verdim dayanamayıp bir test. Daha aldım ondan sonra çift çizgi kesin beliren çıktı kan sonucum çıktığı gibi de eşime süpriz yapmıştım
3MelekAnnesiiii Fts-fts11 normalde yarin regl olmam lazim dayanamadim yaptim testi sonuc bu. Iki dusukten sonra cok guzel gelcek bu haber insaAllah vardir ve sag saglim alirim kucagima🥰🤲
Miracleee 3MelekAnnesiiii mutluluğun daim olsun canım. Benimde iki kimyasal oldu. Şuan hala bekliyorum senin gibi güzel çift çizgileri. Rabbim layığıyla bakabilecek herkese nasip etsin inşallah 🤲
3MelekAnnesiiii Miracleee canimm insaAllah sende en yakin zamanda guzel haberi hayirli haberi alirsin insaAllah🤲🤲 rabbim dileyen isteyen herkese nasip etsin insaAllah♥️
3MelekAnnesiiii poyrazin_annesi28 sabah kan vermeye gitcem aksamina hemen cevap gelio direk yazarim size🥰🥰
3MelekAnnesiiii arirangg sagliksiz gebelikti ikiside ikincide kafada su toplanmisti o yuzden kalbi durmustu
arirangg 3MelekAnnesiiii Başın sağ olsun. İnşallah bir daha yaşamazsın. Ben de 10. Haftada kaybettim. Çok zor olduğunu biliyorum. İnşallah şimdi hamilesindir ve sağlıklı geçer🌺
senaaltinsoy1 3MelekAnnesiiii inşallah canım Rabbım hakkımızda en hayırlısını kolaylıkla nasip etsin insallah🤲♥️
3MelekAnnesiiii Burcu7260 😔😔 cok uzuldum Allahim cennetinde kavustursun insaAllah canim. InsaAllah tekrar hamile olursunda kucagina alirsin sag saglim🥰🤲 benim ilk gebeligim sagliksiz bebekti ikinci 12 haftalik olan kafada su toplamisti o yuzden kalbi durmustu😔
Burcu7260 3MelekAnnesiiii amin Allah razı olsun sizde inşallah hamilesinizdir sağsağlim kucağınıza alırsınız inşallah ❤️❤️
3MelekAnnesiiii arirangg insaAllah canim. Seninde basin saolsun gercekten cok zor evet Rabbim herseyin hayirlisini versin insaAllah🌹 sana da yine nasip etsin duaciyim insaAllah senin icin♥️🤲🌹