Hurmuz16 dişçiye gidin mutlaka, kaç gündür bende diş ağrısı çekiyorum doktorum antibiyotik verdi, kadın doğum doktorumda kullanabilirsin dedi, iltihaplanması vs bebeğe ilaçtan çok daha zararlı bi durum hiç beklemeyin diş mafediyor insanı hele 20lik berbat :(