Fat22ma İyi akşamlar sevgili anneler ✋🏼Şu an 36 haftamın içindeyim. İdrar yolları enfeksiyonum tekrarladı daha önceden fitil kullanmıştım geçende tekrarlayınca toz şase kullandım. Doğal olarak önerebileceğiniz bir şey var mı ?
Hazan_yeli25 Nioli yağı çok faydalı deneyebilirsin iç camasirina bir iki damla damlat ve bir litre suya on dmla damlat onunla tuvalet çıkışları taharetlen müthiş enfeksiyon öldürücü etkisi var arastirabilirsin geçmiş olsun bnde bununla atlattım