asiyerz Kızlar 18+4’üm. Doktorum son gittiğimde devit-3 damla verdi ama doktorum da eczacı da nasıl kullanacağımı anlatmadı, ben de sormayı unuttum. Aranızda kullanan var mı? Günde kaç damla kullanıyorsunuz ve direkt ağzınıza damlatıyor musunuz?
Karman34 asiyerz bana 9 damla verdi canım ben yemek kaşığına su koyuyorum suya damlatıp yutuyorum üstüne bol bol su içiyorum dişlerimde ağzımda kalmasın diye ama istersen ekmeğe de damlatıp kullanabilirsin o şekilde kullananda var ama damla sayısını doktoruna danışırsan iyi olur
Emomm asiyerz markasına göre değişiyor sanırım. İlk kullandığım markayı suya 10 damla döküp içiyordum. Sonra başka bir marka yazmıştı doktorum. O da sadece 3 damlaydı. Bence eczaneye gidip sorun
sinoli asiyerz Üzerinde yazılması gerekiyordu bazen dikkatsiz davranıyor eczaneler ben 3-4 damla damlatıyordum genelde de öyle oluyor
deniizz7 asiyerz her gün 9 damla şeklinde kullanıyorum. kahvaltıdan sonra kaşığa 9 damla damlatıp o şekilde içiyorum direk.
Yarenn92 asiyerz ben kullanıyorum günde 10 damla ekmeğin üzerine damlatıyorum meyve suyu da olabilir demişti doktorum onuda denedim fakat yağlı olduğu için bardağın kenarına yapıştı meyve suyunu içmiş oldum sadece
Minikbalpetegim asiyerz doktorunuz değere göre damla sayısı belirliyor. Ben 10 damla olarak kullanıyorum mesela. Kafanıza göre kullanmamanızı öneririm 🌸
e_11 asiyerz yani doktora göre değişir belki ama ben çok uzun yıllardır kullanıyorum ekmek üzerine 5 damla şeklinde
Eceecim 27 haftalığız doktorum 15 damla olarak kullandırıyor. Kan değerlerimde herhangi bir eksiklik yok bu arada. Geçen ay 10 damla şeklinde kullanıyordum. Arttırdı
usenmedimyaptimbirvelet asiyerz suya veya ekmeğe 6 damla şeklinde damlatıyodum fakat dişlere dikkat kararma yapabiliyor bol su iç ağzını falan çalkala
Piaaa asiyerz ben de bugün başladım doktorum da eczacım da bir parça ekmeğe tereyağı ya da zeytinyağı koy üzerine damlat öyle ye dedi. Tereyağı sürdüm bir lokma ekmeğe öyle damlatıp tükkettim