Yetersukrbck_0618 benimde 36+0 da kanala yerleşmiş dedi doktorum, şu an 37ye giriş yapıcaz hala gelen giden yok, nişanımda geldi 36+0 da, hatta dün geceden beride kanamam var 2 kere gittim korkudan ama çocukta bende sağlıklıymışız ama vücudum kendini hazırlıyormuş, rahim ağzı inceliyormuş yavaş yavaş. Bildiğin adet kanaması gibi kanama oluyor. (Hani sende de olursa hemen panikleme diye diyorum)