Niloyumben Arkadaşlar merhaba, 37+5 te 3300 kilo olan bebeğim 38+5 te 3500 oldu. Bu kadar hızlı kilo alması normal mi? Normal doğum istiyorum diyet de yapıyorum 40 a kadar beklersem daha çok alır mı yavaşlaması gerekirken hızlandı gibi
Tiiffany Niloyumben yediklerinizlede alakalı olabilir. Muz kaşar peynir yumurta süt et fındık badem bunlar ciddi kg aldırıyor 3985 olmustu oglumda
Minikmucizem199 Niloyumben Benim kızma 3700 dediler normal doğum yaptım 3300 doğdu canım hatta normal zorlaya bilir kilolu dediler yanılmış ultrason eksik doğdu 🤗🙏
hayalperest2310 Niloyumben sonlara doğru sanırım çok alınıyo bende on gün olmadan gitmiştim 28 haftalık olcm 250 gram eklenmişti şimdi iyi güzel de alsın ama bunum doğumu da var 😂😂😂
Niloyumben hayalperest2310 evet ben de ondan korkuyorum çok kilolu olmasına gerek yok 3500 geçmemesi için aylardır diyetteyim. Zaten şekerim de var çok emek verdim inş normal olur🥲
Niloyumben Cayvarmiya doktorum sen istesen de daha kilo aldıramaZsın merak etme demişti o sebeple çok geldi aslında.
Cayvarmiya Cayvarmiya Cayvarmiya Niloyumben Allah Allah benimki destan tersini söyledi ki hemşireyim bende öyle biliyorum
2022bebeki Niloyumben 200 gr çok değil 250-300 arası bile Olabilir dedi benim doktorum ama daha fazlasını istemezseniz öğünlerinizi küçültebilirsiniz 🤗
Elisam22 Niloyumben bende çok merak ediyorum benin kiz 1.400 du 31.haftada 4.de tekrar gidicem hergun muz hurma yiorm bende kilo alsın diye bakıyorum sezeryan olcgm
kitapkurdu Niloyumben oğlum 33te 2400dü 35de gittiğimizde 3600 olmuştu. 35+6 da 4 kilo doğdu 🤷🏻♀️ olabiliyor böyle şeyler