Aselminamm
Bayanlar sezeryan doğum yaptim doğumdan öncede kabizdim zaten simdi de dikisim var afedersiniz ikinamiyorum 3 gün oldu daha doğum yapalı ne yapmam lazim bagirsaklarim dolu beni zorluyor tuvalete gidiyorum tuvaletim var ama ikinamadigim zorlanamadigim icin yapamıyorum.