Annekuzusu_1 Merhaba anneler özelde doğum ucreti yıl basindan sonra fazlasiyla yukselicek. Çok kararsiz kaldim insanlardan bazilari çam sakurayı önerirken bazilari önermiyor. Hastanenin dogumhane bolumuyle ilgili bilgisi olan varmi? İlgileri vs.
gamzosgamzos Annekuzusu_1 cam sakuranin hangi bölümüne gittiysek memnun kalmadım gebe bölümünü bilmiyorum ama jinokoloji bölümünde sadece asistan doktorlar oluyor bugün kızımı hasta diye doktora götürdüm ciğerleri temiz dedi ve ciğer filmi istedi şaka gibi degilmi cigerleri temiz bebek boş yere radyasyon alacaktı hemen özele götürdüm cigerlerinin tertemiz olduğunu söyledi ve çok şaşırdı film istendiğine biz bronşitte bile film istemiyoruz zatürre veya covid olan hastalardan istiyoruz dedi annem rahatsızlığı için doktora gitti bir doktor ameliyat diğeri ameliyat olman hiç bir işe yaramaz dedi bunlari anlattım ama demek istediğim gerçekten doktorlar çok tecrubesiz ve acemi evime 5 dakika mesafede olmasına rağmen gebeliğimde tercih etmedim
kubra4428 Annekuzusu_1 Uzman doktor yok. Asistan doktor var sadece. Uzmanlar gerçekten nerde ve ne yapıyor çok merak ediyorum.
ZeyFat Annekuzusu_1 Benimde orda olucak dogum perinotjiden takipliyim bastan beri oraya gidiyorum suanlik bir sknt yasamadim dogumdada sancimi kendim cekicem zaten kafasindayim ki zaten baska secenegin yok orda yapmaktan baska
Alpivecinar Bende burda bekliyim, ilk doğum özelde oldu pekte ilgilenmediler yani devletten tek farkı sancı çekerken yanımda eşimin olması, bu hastaneyi düşünüyorum ama pek iyi yorum yok ve sanki herkese sezeryan yaptiriyolar gibi geldi
Alpivecinar Annekuzusu_1 kontrole gittiniz mi bu hastaneye hiç? Nasıl güzel mi gittiyseniz bilgi veriyolar mi kalabalık mi
gamzosgamzos Annekuzusu_1 Rabb’im yardımcınız olsun ozeller gerçekten çok pahalı inşaAllah Rabb’im karşınıza hayırlı bir hastane çıkarsın
Nidanurfirat Ben de kontrole gittim birkez gebe takibi için, ayşe sümeyye idi doktorun adı. Bebeği ultrason da bana gösterdi kafası bacagı bak şöyle falan diye gayet ilgiliydi. Yarında aynı hastaneye başka doktora kontrolüm var. Bi kaç kez acile çocuklar için gitmiştm genel anlamda memnun kaldım. Temiz ve hızlılardı. Ama doğumhaneyi bilemiyeceğim tabi ki
Goktugc Nidanurfirat her gitmenizde kadın doğum için randevu mu alıyorsunuz yoksa doktor şu gün mü gel diyor
papatyakokusu Bende bu hastaneyi araştırıyorum bir yakınım doğum yaptı normal doğum ilk doğumu çok memnun kalmıştî ben ise zaten sezaryanım sıtejer doktorlar yapıyor diye duyuyorum çok kararsısım büyük konuşmuyorum ama özele para dökecek kadar maddiyatım yok sıtejer doktor meselesi beni çok geriyor
Hasretkmrc Goktugc hastane güzelde hepsi asistan yaa uzman doktor sana bakmıyor bilr bende gebe bölümüne mecbur gidiyorum ama napim özele o kadar para veremem