efeninannesiii_ kesinlikle hak ediyoruz ama her hak ettiğimizi yaşayamıyoruz🥹🥹 bebeğimi bi dönem mamayla da besledim o ara anneme kayınvalideme bıraktım çıktım avm ye falan gittik eşimle ama o sıra hiç aklıma gelmemişti saç boyama. Sonra mamayı bıraktık süt sağıp bırakmaya da niyetm yok biberon alınca meme reddi olabiliyo😞 ama yine de kendimi mutlu edecek şeyler yapmaya çalışıyorum😂