pembiktavsan Yagmurrr98 bende de oluyor ve dediğiniz gibi yanma vs yok hatta idrar testi yaptırdım enfeksiyon için ama temiz çıktı. Yine de içiniz rahat etsin diye doktora sorun isterseniz 🙏
birannebirfurki Yagmurrr98 kaç haftalıksın bendede var 30+1im geçen doktora sordum bu haftalarda normal dedi
Yeniannis_ Çok su içmediğinizde de oluyor O şekilde kontrol edebilirsiniz vücudunuzdaki suyun az olduğunu Bende de oluyor az su içtiğimde Su içmeyi arttırınca düzeliyor. Korkulcak bi durum yok diye biliyorum yanma vs yoksa eğer