Lizbonn kesinlikle genetik yemeği çok abartmamak lazım tabi sağlıklı beslenmede fayda var, bu ay bende 2 öğün beslendim biraz hızlı kilo aldığımı düşünüp normale yediğime göre çok azalttım ama bebeğim çok iyi kilo almış yine de abartmanın bebeğe bi faydası yok yani