edosvebebisi
Sütünüz maşallah güzel, benim ilk zamanlar 30 cc zor çıkıyordu, 2 aylığız daha anca 120-150 arası oluyor. Benimde göğüs ucum büyüktü, bebek zorlanıyordu, kuvezde kaldığı zamanlar hemşire yardımıyla emzirmeye çalıştım, zorlanıyordu ama direte direte tuttu, biraz çabalayın faydası olur bence. Zamanla anlayacaksınız büyük uçlu olduğunda bebek daha rahat kavrıyor aslında ama kaslarının biraz gelişmesi lazım bebisin