zcn01 Haftasonu nisanimin gelmesinin ardindan bugun doktora gittim nst de 10 dakikada bir duzenli ve siddetli sancilarim cikti 1 parmak kadar da acilmam varmis doktor yatisini yapariz aksama kadar normal dogurursun dedi ardindan ultrasonla bakti bebek 4 kiloyu gecmis karni kafasindan 3-4 hafta onde normal dogurursan bebegin omuzlarinin kirilma ihtimali yuksek sezeryana donelim dedi. Simdi 2 gun sonrasi icin sezeryan gunu aldik tam 38+0da bebegimize kavuscaz insallah🙏🏻
Esomami zcn01 negusel canim mansallh kilolu bebis benimde ilki oyle olmustu simdi bakalim beni kacinci haftada sezeryana alcak :) 39 dedi doktorm ama benimde 38 olaydi iyiydi 😂😂
zcn01 Esomami sancilarim oldugu icin bekletemiyo hemen bugun ya da yarin almayi teklif etti ama biz persembe olsun istedik