Hamideersin Medda 2400 dü 34+5de şuan 35+5deyiz haftaya randevum var merak ediyorum ne kadar kilo alcak
2022bebeki Medda 35+4 um bugün 3 küsur dedi devlet hastanesi ama ben takilmiyorum yaniltiyor bence ultrason cihazlarina göre fark olabiliyor
Lidia Medda Dün kontrolüm vardı 2.500 dedi 🌺 fazla çıkar diye bekliyordum ama haftalık 250 gr alıcaklarmış doğuma kadar toparlar diye düşünüyorum 🙈
Medda Bizde bugün 35+2 olduk çok şükür herşey yolunda fakat su fazlalığım sınırda. Bebişin kilosuda 2270 dedi. Çok az okadar yiyorum fakat bebeğe yarakıyor sanırım ne yapmam gerekyor en azndan bi 3 kilo olsa doğuma kadar razıyım 😞
Lidia Medda Aynen öyle düşünüyorum kız bebek çok iri olmuyo zaten zayıfta olsa sütle toparlar sağlığı yerinde olsunda 🌺
Betulkrbs20042022 33 haftamda 1700du 2 hafta geriden geliyormus biraz az kg olarak marim gelismesi iyi gider yarin belli oluck durumlar