Dün bir anda başlayan kaşıntı ve kabarmalarla acile gittim. Ve ürtiker dendi. Serum verdiler rahatladım sabaha kadar geçmişti. Dr alerji ilacı da yazdı kullandım ama yine kabardı kızardı ve çok kaşınıyor. Daha önce başına gelen oldu mu? Rahatlatacak bir şey yok muu