Bskayabusra 25.haftamda başladı bu hafta yani :) sanki naneli şeker yemişimde üstüne buz gibi su içmişim gibi oluyor boğazım sıcak içecek içerken veya baharatlı acı bişey yediğimde, şimdiden böyleyse ileriki haftalarımı düşünemiyorum 🤷🏻♀️ evde rennie duo, antepsin var bunları bi deneyeceğim olmazsa gaviscon mu ne vardı onu alacağım onlardan memnun olanlar çok :)