Merhaba sat göre 9 haftalık hamileyim geçen hafta gittiğimde doktor kalp atışı çok zayıf demişti bu hafta gittiğimde ise hiç yok dediler ve bebek hiç gelişme göstermemiş istersen bekleyebiliriz 1 hafta daha dediler bu durumu yaşayanlar varmı çok üzgünüm :(