Betulkaraa34 Merhaba arkadaslar bugun detaylı ultrason da bebegimin kalbinde ufak bir parlaklik göründü doktor tek basina bi terlikle arz etmez kontrol ederiz doguma kadar gecer dedi bebekte hic bir sıkıntı yok dedi korktum biraz basina gelen varmi ya 😭
fatiss Betulkaraa34 benim de oyle soyledi ama ozellikle sunu dedi akdeniz insaninda genelde olur dogmadan gecmezse dogduktan sonra 6. Aya kadar gecer cokta onemli degil dedi
Ae1226 Betulkaraa34 bana da aynısını dediler bende korktum ama üstüne bastırarak önemli mi dedim yine önemi yok tek bulgu bisey ifade etmiyor ikili tarama da temiz sonuç olarak dedi inşallah hepimizin bebekleri sağlıklı bir şekilde doğar 🥰
Ecem95 Betulkaraa34 10 gündür bu durum yüzünden mahvoldum stresten benimde bebeğimin kalbinde parlaklık çıktı detaylı ultrasonda bugün doktorumla görüştüm genelde görülebiliniyor gebelerde dedi İnşallah sağlıkla sağlıklı bir şekilde bebeklerimize zamanına kavuşur kucağımıza alırız 🤲🥰💐
nazsenturk-60 Betulkaraa34 bana da kordosentez önerdiler, nipt testi önerdiler. 22 hafta da görüldü 25 haftayim yine görüldü. Zeynep kamil perinatoloji de.
Betulkaraa34 Ae1226 fatiss yaaa cok tesekkur ederimm sagolun biraz korktum uzuldum bebegimin kalbinde sorun var sandim doktor rahatlatti beni ama sizde simdi boyle deyince icime su serpildi rabbim bebislerimizi korusun saglikla kucagimiza Almayı nasip etsin onlara bir sey olmasin 🤲🏻❤️ insanin evladi olunca anliyormus ne hissetigini annelerin
Betulkaraa34 Ecem95 Amin canim aminn saglikli olsunlar saglikla gelsinler buyutelim butun yavrular hepsi saglikli olsunlar ya ❤️🤲🏻😘🥰
Betulkaraa34 Ben bilge hastanesine gidiyorum hatice can parinstloji doktorunun adını unuttum oda sakinlestirdi korkulucak bsy yok doguma kadar kayboluyor dedi nazsenturk-60