mavininhertonuu hiç bilmiyorum valla sürekli veriyorlar 2gun oldu doğuralı işte 3olucak çok zor ya hastane insanı boğuyor dikişlerimden dolayı sanırım gerçekten çok güzel bi doğumum oldu ama aşırı yırttılar ya hayır 3 saat boyunca canlı canlı afedersiniz gotume kadar diktiler keşke dedim sezeryan olaydım bı yandan yürümekte aşırı zorlanıyorum Allah yardım etsin