Selam,
Erken doğum sancısıyla 30. Haftadan itibaren ilaç kullanıyorum.
Bugün de 34+4 olduk ve kontrolüm vardıı.
Doktor sancıların çıkmış ama suyun vs iyi dedi kilosu da iyi dedi sonra açılman var mı bakalım mı dedi olur dedim.
Geçen cihazla bakmıştı böyle alttan ama bugün eliyle yaptı bi anda kastım vs ama baktı bi şekilde rahatlattım kendimi
Sen normal doğurabilcen mi dedi gülerek inşallah dedimm 2 parmakla böyle olursan bebek kafası daha büyük dedi.
Ben de bu muayeneyi aşırı rahat yaptıran pek sanmıyorum dedim Allah büyük olursa normali zorlıcam olmadı sezaryen olacak nasıl gelmek isterse öyle dedim
Bu arada Medipol Çamlıca da kontrolleri oluyor.
Sorum şu ;çatı muayenesi böyle hafif kasılıpta yaptıranlar yani zorlananlar normal doğum yaptı mı cevap bekliyorum