Kızlar bebeğim 3,5 aylık düzeltmiş 2 aylık prematüre bebek. Eve geldiği günden beri kimseyi eve almıyorum , kimsenin evine gitmiyorum mecbur kalmadıkça hastaneye bile gitmiyorum. Ben hasta değilim eşimde hasta değil çok dikkat de ediyoruz ama bebeğim 4 gündür maalesef çok hasta nasıl oldu nerden geldi hiç bir fikrimiz yok. Eşim işten gelir duş alır ellerini dezenfekte eder bebeğe öyle yaklaşır ki asla öpmez yakınlaşmaz. Önce sesi kısıldı ağladığı için oldu sandım sonra öksürdü hapşırdı hırıltı da başlayınca doktora götürdüm bronşit olmuş dedi. Çok şükür ciğerlere inmemiş bu yüzden yatış yapmadılar evde sabah akşam günde 2 defa cortair , sabah öğle akşam günde 3 defa ventolin veriyoruz nebüzilatörle 😌 onun dışında doktorumuz her beslenme öncesi burnunu temizle ve günde 3 defa da nazalnem kullan dedi. 4 gündür uyguluyoruz ama hiç bir gelişme yok bebeğim hala çok öksürüyor burnu çok tıkanıyor beslenmesi kötü araştırmaya götürdüm kan aldılar röntgen çektiler yatışa gerek yok doktorunuzun önerdiği tedaviye devam edin diyip eve yolladılar. Evin sıcaklığını ölçüyoruz buhar makinası da var nemlendiriyoruz da ne bilim sık sık havalandırıyorum. Çok çaresizim aşırı uykusuzum nefessiz kalacak diye çok korkuyorum çünkü çok tıkanıyor korkudan diken üstünde uyuyorum. Başına gelen var mı ? Nasıl baş ediyorsunuz bu hastalıkla ?