Ellerim uyuşuyordu parmağımda ağrı takılma oluyordu tetik parmak olmuş ayağımda da bazen sızlama oluyor bunlar için verilmişti magnezyum ve bir defa ilacı atlasam parmağım daha fazla takılmaya hatta kapanmamaya başlıyor sabah uyandığımda bir süre elimi kapatamıyorum sonra düzeliyor bu da hamilelikte normalmiş