İlk gebeligim dusuk 2. Sağlıklı 3. Gebeligim dusuk. Kan testi aldi doktor pıhtılaşma varmış bu arada tekrar hamile kalmışım şu an bunun da düşme riski varmış Kan sulandırıci verdi doktor hiç ilgilenmedi. Başına gelen var mı başka ne gibi çözümleri var bilgisi olan yazsın lütfen bunu da kaybetmek istemiyorum 😔