Allahkahretmesin1 belediye değil de devlet hastanesinin gebelik okuluna gittim çok verimli geçti benim için. Hangi durumlarda hastaneye gitmeliyiz, masaj çeşitleri, plates, nefes egzersizleri, doğum sonrasi bakım vs her şeyi uygulamalı anlattılar ve sonunda sertifika verdiler. O sertifikayla doğuma gidildiğinde özel odaya alınıyormus. Ben memnundum canım, bak devlet hastanelerinin varsa oraya da gidebilirsin 🙏🤰