Aselhumaninannesi Sena-cy00 aman dikkat edin çünkü meyveyi zor bela azalttım deli gibi iştahım azaldı her fazla fazla meyve sonrası sürekli yeme isteği oluşuyordu bende gece bile yemek yeme durumu vardı hatta baya kilo aldım diye kendimi frenlemeye çalışıyorum
Sena-cy00 Aselhumaninannesi Bende diğer yemeklere yada yiyeceklere hiç iştah yok ama çok meyve yiyordum ama azaltmam lazım çünkü çok şeker de zarar..
Sena-cy00 Minigim38 Maşallah Allah hayırla sağlıkla büyütsün 😊 banada doktor tahmini kız gibi ama kesin belli değil dedi tek hayırlısı olsun 😊
Aselhumaninannesi Sena-cy00 evet malesef öyle fazlası zarar iştah bendede yoktu taki bulantılar nerdeyse yeni kesildi üstüne deli gibi heran yemek yiyesim geliyor
Sena-cy00 Minigim38 Çok teşekkür ederim 😊 Amin Rabbim herkese hayırlısıyla sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah..