Kızlar hamileyim nasipse Ocak’ta 4 aylık olcam. Bir ay önce kontrolde doktor cinsiyete tahmini kız gibi ama kesin bir ay sonra belli olur demişti.. Sonraki kontrolüm 1 hafta sonra.. Karnımın içinde yan yatıyor bebiş.. Hamile olmadan önce tatlı çok severdim ve yerdim şimdi 4 aydır hiçbir şekilde tatlı hiçbirşey yiyemiyorum.. Çikolata bile yediğimde midem aşırı bulanıyor çok kötü oluyorum, sütlü tatlılarda da durum aynı, bisküvi bile yiyemiyorum.. Var mı benim gibi olan?