Kızlar 14 hafta bitmek üzere normalde sadece eğilip kalkarken kasık ağrım olurdu ama bugun iyice arttı yattığım yerden bile ağrıyo 5 10 dk arayla hem kasığıma hem içime bıçak saplanır gibi biraz endişelendim açıkcası gerçi doktoruma sordum geçen kontrole gittiğimde normal dedi olabilir ama bugun baya yoğun yani onu anlamadım :(