deletedmom301 24. Haftamdayim. Detaylı usg için Ankara'ya sevk oldum. Benim bildiğim bu detaylı fazla sürmüyor mu? Yarım saat 45 dk felan. Netten bakınca da öyle yazıyor. Ama doktor 5 dk bile bakmadan çıkardı. 5 dk da organları damarları nasıl gördü şaşırıyorum suan. O kadar sinirliyim ki onca yolu 5 dklik usg için geldim resmen. Kendi doktorum bile muayene de daha çok inceliyodu beni. Riskli gebelik sınıfına giriyorum birde. Sizler de nasıl oldu merak ediyorumm. Not: Ankara Zekai Tahir Buraga asla gitmeyin!!
Muhammedamine deletedmom301 45 dk fln bakan doktorlar özel hastanede devlet hastanelerinde kısa bakılıyormuş
Muhammedamine deletedmom301 şanslılarmış ☺️ Ben hiç duymadım görmedim burada açılan çok post oldu bu konuyla alakalı ve hepsi devlet hastanesinde bize çok kısa bakıldı diyordu
fatma2344 deletedmom301 umursamiolar iste napcan devlet oldu mu boyle yapiolar. Adam akilli bilgi bile vermiolar
Ruzgarr Arkadaslar hamile kalırken birçok şeyi planlayıp düşünüp bir yol çiziyoruz.en azından birçoğumuz bi şekilde yapıyor.nasılki bebeğin tüm ihtiyacları için bir bütçe ayırıyorsak,bana göre gebeliğin önemli kontrolü olan ayrıntılı ultrason içinde 500 tl ayırıp bir perinatologa yaptirilmalı.doğum için hekes özel hastane kovalıyor ama ayrıntılı ultrason için herkes en düşük fiyatlı yeri arıyor.bir radyoloji dr ile perinatoloji doktoru arasında çok fark var.erken teşhis hayat kurtarır diyorlar ya bu gebelik içinde geçerli! Her gebelikte 1 kereye mahsus 500 tl yi gözden çıkarın içinizde rahat olsun.
Dora91 Fundauzman yok canim 3 haftada bi muayeneye gidiyorum 95 tl aliyolar,bu sadece detayli ultrason icin alinan ucret. Renkli saniyoduk biz renklide degilmis :/