Merhaba kızlar 14. Haftamda serklaj ameliyatı olmuştum 2. Gebeliğimdi 15 aylık bebeğim var hep onunla ilgilendim ona baktım o uyurken dinlendim.. şükür 37+1 de kendi isteğimle sezeryan ameliyatı oldum minnak kızım doğdu.. doğum hikayemi anlatmak istemiyorum pskolojik olarak etkilenmesin kimse herkesin acı eşiği farklı oluyor Rabbim özenen isteyen herkese nasip etsin🤲 sormak istediğiniz soru varsa cevaplarım