Sağlıkla gelsin inşallah 🌺 bende birşey söylemek istiyorum şuan 37+3 üm bebek de karın çevresinde 3 hafta gerilik başladı. Kontrolüm bugündü. Şuan ki kilosu 2600 doktor 38′i görürüz demişti. Ve 2 Ocak da doğuma hazırlıklı gel dedi. Baş aşağı normal doğum yapabilirsin dedi. Bu hafta ve kiloda doğması sorun olur mu çok endişeliyim. Yani haftada 100 gram alıyor ve cevremdekiler biraz daha dursun diyorlar . Sizler ne düşünüyorsunuz endişeliyim biraz 🤲🤲