Cdmmeskkyy ben de hamile kalmadan yaptırmıştım ve önemi belirsiz çıktı yani ne iyi ne kötü.’bizce alalım bu ihmal edilir çünkü’ dedi dr ben düşünene kadar hamile kaldım.dediği gibi de oldu umarım doğumdan sonra bi mucize olur da kaybolur.kız kardeşimin karsinom yani kötü çıktı,total tiroidektomi oldu atom da almadı şu an gayet iyi sadece ilaç kullanıyor.ameliyat olacaksam da korkmuyorum yani onda gördüğüm için,siz de içinizi ferah tutun iyisi olsun 🤍