Anneolmak38 Kizlar merhaba regl im 2 gün gecikti normalde günü gününe olurum hiç gecikmem test yaptım bu şekilde çıktı anlamadım varmı yokmu bı bakarmisiniz lütfen https://www.hizliresim.com/8ax2anz
Nihlal Anneolmak38 aslında ilk 3 dakikadaki sonuç daha geçerli ama silik çizgi yinede yarın gidip kan verin bu arada benim testim negatifken kanda çıkmıştı erken gebelik testi yapmıştım birde umarım vardır Allah gönlünüze göre versin inşallah 🤲
Zeyneparsln Anneolmak38 Erken gebelik testleri var ondan al onunla yap bunlarda çok belli olmuyor. Ama büyük ihtimal hamilesin
Damla Anneolmak38 ben yaptığımda bundan bile daha silikti çok şükür pozitifti bence bir kan verin Allah gönlünüze göre versinn🌸
Anneolmak38 Nihlal dakikalar içinde çıktı zaten C çizgisi belirginleşti daha sonra t çizgisi çıkmaya başladı :)
Nihlal Anneolmak38 o zamann hayırlı olsun Allah sağlıklı sıhhatli kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙃
Anneolmak38 elifcicek_07 Ay inşallah çok teşekkür ederim İlk dakikalarda çıktı evet :) ilk gebeliğim olacak Allah in izniyle
Zeynep4141 Anneolmak38 merhaba canım. Aynı durumdayım ama benim 6 gün gecikmede şuan. 3 ay önce kürtaj yaptım. Test markası bile önemli sanırım. Rica etsem test markasını söyleyebilir misin. Yada kutusunun resmini atabilir misin.
Anneolmak38 Zeynep4141 Merhaba ♥️ Yarın atsam olurmu testin kutusunu çöpe attım çünkü.Yarin her ihtimale karşı testi birdaha yapacağım gebelikten emin olmak i icin aynı eczaneden aynı testi alacağım ozaman atarim 🌹