Kızlar benim 1 düşüğüm ve 1 kürtajım oldu kalbi durduğu için. Genetik test yaptırdığımda pıhtılaşma çıktı. bu sefer hamile kaldım coraspin ve oksapar kullanıyodum. Şimdi yine kalbi durduğu için kürtaj oldum. Aranızda benim gibi olan var mı acaba siz neler yaptınız sağlıklı gebelikler oldu mu. Çok üzülüyorum artık aynı şeyleri yaşamaktan.