Merhaba, ben daha önce iki kere geldim buraya. İlkinde kimyasal geçirdim. Aradan 2 ay geçti tekrar hamile kaldım kalp atışı duydum burada hep yazıyordum happynewmom olarak belki hatırlanmam çok yeniydim ama bebeğimin kalbi duyduktan sonra durmuş ve 10 gün sonra fark edip kürtaj oldum Buralarıda hemen o acıyla sildim. BİR SORUM VAR. 3 ay geçti bu durumun üzerinden en son 27 Kasım’da regl oldum. Şuan 3-4 gün gecikti ama test negatif. Bir dönem çok hızlı cinsellik yaşadık sizce geç döllenmeden dolayı idrarda görünmüyor olabilir mi?